Monday, December 20, 2010

This one in dutch

Oeff, wat een drukte en wat een geregel. En bovenop alles: een aantal problemen.
We hebben nog steeds geen internet. De laatste berichten zijn dat dit wel eens tot 22 februari kan duren.
Shit Telstra die een kabel moeten trekken van de andere kant van de straat. Ze weigeren tot nu toe om mijn ADSL te activeren via mijn eigen kabel (maar ze bellen me wel via die lijn).
Met Pam en ik is alles uitstekend. Moe maar zeer content met ons nieuwe optrekje. De binnenkant is klaar.
Afgelopen week een aantal heftige regenbuien gehad. En omdat alle grond nog onbegroeid is en flink helt levert dat een aantal prachtige uitspoelingen op. Gisteren de klap op de vuurpijl: Een gigantische stortbui terwijl wij vrolijk in Bundaberg waren winkelen, 100 km hier vandaan. Toen we thuis kwamen was onze net mooi ingeplantte voortuin verdwenen in de straatgoot en de aarden wal aan de zijkant van het huis ligt er nu onder.
Dat wordt een heftige klus om weer te herstellen en in de toekomst te voorkomen.
Ik hoop snel toch weer normaal online te zijn en zal dan weer wat foto's leveren.

1 comment:

Mieke said...

Maar binnen zit je lekker droog, kopje koffie, pilsje en dan bedenken hoe je je voortuintje weer opnieuw moet aanleggen.
Wij komen met de auto niet weg, zitten letterlijk ingesneeuwd.
Ook dat kan zijn voordelen hebben.

Groetjes uit het winterse Hoensbroek.