Tuesday, June 7, 2011

Australian Census 2011

De Census in Australie is wat de Volkstelling is in Nederland. Elke 5 jaar, en dit jaar op 9 Augustus. 43.000 Censuscollectors zijn vanaf 1 juli tot 9 september in de weer. Training, formulieren ophalen, formulieren -in persoon- op elk huisadres afleveren, toelichten en na 9 Augustus weer inzamelen. Een aardige klus, vooral in landelijk gebied met huizen in "the middle of nowhere".
Ik had me aangemeld via Internet. Het wordt goed betaald, plus telefoon en km-vergoeding.
Morgen op sollicitatiegesprek. Wil je het geloven? Jan aan het werk?

4 comments:

Mieke said...

Enne, hoe is het gegaan?

Ben niet nieuwschierig, weet alleen graag alles.

Groetjes.

Frens said...

ja, wil ik ook wel weten. Was je zenuwachtig?

Eddy said...

Jan ; ik geloof het niet aan het werk? dat is geen werk juist iets voor jou wat rondrijden en wat kalle, ik hoop dat je aangenomen wordt, mooi jobje

Coen said...

Haha, Klaar met de kiezels en nu volksteller? Aangenomen?