Thursday, October 25, 2012

De Mei kan erop

Het dak is klaar. Een aantal oude golfplaten weten te bemachtigen.
't Mag dan niet het mooiste stalen dak zijn, maar functioneel is het wel. Ik heb zelfs m'n las-kunsten weten te benutten. Alles is aan mekaar "gebraden".
De linkerkant scherm ik ook nog af als ik nog een paar platen vind. Dat houdt de regen van mijn kolomboor af en dan kan ik eindelijk die smerige witte platic ook weggooien.
Vanmiddag dus maar een Mei-tak erop en verplicht een pilsje vatten.



4 comments:

Mieke said...

En ik ben al jaren aan het zeuren om een afdak bij het terras!!! Maar ja, je hebt mannen met- en mannen zonder gouden handjes

Jan said...

Twee tickets, slaapgelegenheid, en ik kom wel een weekje klussen

Frens said...

Nou, het is best een aardig afdakje, maar.... Gouden handjes...
Goed gedaan hoor Janneman ;-)

Coen said...

Jij bent goed bezig, vaders!