Saturday, April 30, 2011

Fat Max

M'n gereedschap ligt normaal gesproken opgeborgen in de opbergkast in het washok. Een gereedschapkist met daarnaast allerlei losse dingen: dozen met schroeven en spijkers, de boormachine, zaag, en noem maar op. Een klusje opknappen ergens rond- of in het huis betekent dan ook altijd dat ik 27 x heen en weer loop om die dingen te pakken die ik nodig heb, en nog eens 15 x voor de dingen die ik vergeet.  O ja, de waterpas, die 12 mm boor die niet in de kist past en dus los in de kast ligt. Ik kreeg er letterlijk het heen-en-weer van. Nog maar te zwijgen van opruimen.
Dat probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Een van de werkers van Halley Homes die ons huis afgebouwd heeft had een "Stanley Fat Max 4 in 1 Worksattion". Dat ding is ideaal, maar in Australie niet te koop. Via Amazon in de US heb ik er een kunnen bestellen en het hele gevaarte per koerier versturen koste maar $40.
Alles past erin en ik rol m'n Fat Max waar ik hem hebben wil, openklappen....en alles ligt voor het grijpen.

6 comments:

Athy said...

Herkenbaar, het probleem van heen en weer lopen. Mijn gereedschap ligt op zolder, het klusje te doen is meestal twee trappen lager. Hier zou een fat max geen leven hebben. Wie zijn hoofd niet gebruikt moet zijn benen gebruiken, roep ik dan ook blijmoedig naar mijzelf.
Groet!!

Eddy said...

Ja Jan zo gaat dat, maar wat als je klaar bent;wat dan? wordt je dan klusjesman down under of moeten we overkomen voor dat laatste klusje, je weet dat laatste blijft altijd liggen, zeg het maar. groet Eddy (bels)

Jan said...

Klaar ? Ikke? Je kent Pam niet goed genoeg. En....WELKOM, anytime.

BRAM said...

LEVE DE KONINGIN !!!
HOERA HOERA HOERA

BRAM NOGEENS said...

UHHHHH 1 MEI???? HIER IS HET NOG STEEDS 30 APRIL HOOR.....

Frens said...

Heel goed! Ik zal je eens een foto sturen van mijn laatste project, ik moest een kast in de keldere hebben voor mijn gereedschap. Via marktplaats, eiken kast met glas in lood deurtjes, 50 eurootjes (goedkoper dan de Ikea en nog sjieker ook).