Friday, July 15, 2011

Paspoort

Een paar weken geleden ontdekte ik tot mijn schrik dat mijn paspoort verlopen is. Da's niet handig als je in Mt. Perry woont. In plaats van even naar het Gemeentehuis te lopen met twee pasfoto's, betekent dat dus een tripje naar het dichtsbijzijnde Nederlandse Consulaat. Dat is dus in Brisbane. En daar moet je een afspraak voor maken.
Zaterdag reizen we dus 450 km naar het zuiden, spenderen een weekend bij Pam's broer (dat is altijd een feestje), maandag naar het Consulaat, dinsdag weer terug. Het paspoort wordt dan enkele weken later opgestuurd. Jammer is wel dat ik dan al mijn mooie douanestempels kwijt ben en zelfs mijn visum-sticker.
Het weekend zal ook goed gebruikt worden om wat inkopen te doen. Zo vaak zijn we nu ook weer niet in "de grote stad".

No comments: