Wednesday, October 5, 2011

Binnen was geen plaats


Wat is een schuurtje zonder werkbank? Niks toch. Maar mijn schuurtje is maar klein en bedoeld als opslagruimte. Een groot voordeel van het wonen in Queensland is het klimaat. Behalve als het regent kun je het hele jaar door overdag buiten bezig zijn. Dus heb ik buiten een werkbank gebouwd. 4 poten in de beton en het werkblad gemaakt van een oude pallet. Een beetje rustiek maar zeker functioneel. Weer een goeie bestemming voor de ironbark split-posts. Die werkbank staat er over 25 jaar nog !

4 comments:

Anonymous said...

Werkbank? Wat moet ik dan denken van die uitnodigende tuinstoel.Ik zie de combinatie niet.Nan

Jan said...

Wat denk je dat in die blauwe koelbox zit ?

Athy said...

Er zijn, sporadisch, van die momenten dat ik een héél klein beetje jaloers ben.Altijd buiten....Groet!!

Mieke said...

Koud water, voor dorst en de hitte, boterhammen voor de honger die je krijgt van het werken.
Tijdens de pauze mag je even zitten Nan, dat doe jij ook wel eens!!