Sunday, October 23, 2011

Mijn eerste

Tot vandaag was ik er nog geen in het wild tegengekomen. Maar hier is ie dan:


Mijn eerste koala. Langs de kant van de weg, in een Ironbark. Nieuwsgierig mij in de gaten houdend.
Ik kon niet korterbij komen, dus met deze foto moeten jullie het maar doen.
Overigens: denk niet dat een wilde koala een knuffeldier is. Normaal gesproken eindigt een poging tot aaien of knuffelen in een bezoek aan het ziekenhuis om een paar fikse "halen" van zijn klauwen te laten hechten.

2 comments:

Marieprie said...

Wow, te gek. Jaloerse dochter! Voor de anderen; ik heb soms nog last van mijn nek, van het omhoog turen, toen Toppie en ik in Australiƫ waren(zonder resultaat). Dikke kus uit een koud Luik.

Athy said...

En gelijk heeft het dier, ze zijn ons bezit niet.Geweldig om hem in het echt tegen te komen, op afstand. Groet!!