Monday, September 5, 2011

Kettingzaag

Mijn kettingzaag (-je) doet het niet meer. Eerst deed ie het nog een paar seconden, maar nu is ie met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen.
Alles schoongemaakt, carburateur gedemonteerd, nagekeken en goed afgesteld, bougie idem.
Het is een goedkoop dingetje , een GMC, en eerlijk gezegd verwachtte ik er zowiezo niet veel van. Het is maar weer eens bewezen: niet bezuinigen op gereedschap.
We hadden hem besteld via internet bijna een jaar geleden en ik rekende op een hoop problemen om de zaag te kunnen retourneren.
Niks is minder waar: een emailtje naar de internet-leverancier en binnen een dag antwoord dat ik de zaag kan retourneren en ze zullen de aankoopkosten terugstorten op mijn rekening. Er zit zelfs een formulier bij om op de doos te plakken zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen. Kijk dat noem ik service !
Deze week staat er een ritje naar Bundaberg op het programma. We moeten nodig boodschappen doen.
Ik weet al wat mijn nieuwe kettingzaag gaat worden: een Stihl MS170 Miniboss.

2 comments:

Anonymous said...

Ja die zou ik ook kopen,fantastisch ding,is scherp en ligt prettig in de hand!!Werk ze Nan.

Frens said...

Beetje vreemd tante Nan, wat doe jij zoal met een kettingzaag?