Wednesday, August 31, 2011

Back to normal

Mijn Census klus zit erop. Voor zover mogelijk de formulieren weer verzameld, netjes gebundeld. Mijn CRB (collectors record book) bijgewerkt, alle totalen verzameld. Zondagmorgen is mijn Area Supervisor alles komen ophalen.
Ik kon dus weer aan de slag met mijn normale gepruts in en om het huis. En de eerste van die klussen was de goot vlak achter het huis. Die dient om te voorkomen dat het regenwater onder het huis door stroomt.
Na de wolkbreuken in december had ik die goot al grof uitgeschept en ruw met cement bekleed. Maar dat zag er niet uit. Dus.....gisteren en vandaag een aantal kruiwagens vol cement aangemaakt en een nette goot gemaakt door een plastic regenpijp als mal te gebruiken en er cement omheen aan te brengen. De pijp er dan uithalen en dan blijft er een nette halfronde goot over. Ik ben tevreden (en Pam ook trouwens).

2 comments:

Athy said...

Het ziet er erg vakmanschapachtig uit.Wat heerlijk om twee rechter handen te hebben, zeker wanneer je te maken hebt met grote afstanden.
Geen last meer gehad met die rotweilers toen je die formulieren moest ophalen? Groet!!

Mieke said...

Dat is nou toch wel echt gekloot op het goedje he!
Groeten.