Thursday, October 21, 2010

Translation

Not everybody reads and understands my English without trouble. There are a few Internet translate solutions available. Like "Google Translate" and Yahoo Babelfish"
Below is the translation into Dutch from yesterdays post (called Explaining) as produced by Yahoo. I am not sure if this helps any dutch reader though:

Ik zal proberen en verklaren hoe de Huizen Halley het huis op het blok van land zullen krijgen. Hoe zij volkomen die twee grote eenheden naast elkaar worden, manoeuvrerend rond de posten dat het huis gaat rusten op. Deze posten zijn tussen 60 cm (bij de rug) en 1.2 m in hoogte bij de voorzijde, 26 posten in totaal. En HH gebruikt geen kraan om alles op te heffen. Eigenlijk is het vrij " simple". Er zal geen posten zijn wanneer het huis binnen wordt gebracht. Een paar dagen zullen zij vooraf 26 grote gaten in de grond (ongeveer 1 m diep en 40 cmdiameter) en slechte concrete positie voor de posten met een staalplaat op bovenkant, niveau met de grond boren. Maar geen posten (nog)! Wanneer het huis aankomt, zullen zij de twee secties precies zetten waar zij met een tractor zijn, deze secties aan de definitieve hoogte met een paar hydraulische hefbomen, gezette houten blokken moeten opheffen onder het gehele ding en de wielen weg nemen. Dan zullen zij precies de 26 posten aan de gewenste lengte snijden en zullen hen aan de staalplaten lassen die ik vóór en aan het staalkader van het huis vermeldde. Gedaan werk. Door de manier: er zijn een paar nieuwe beelden van het (nu geschilderde) huis in photobook

6 comments:

Anonymous said...

Gruwelijk!
Nu moet ik dit "nederlands" eerst in het engels proberen te vertalen anders snap ik het niet, dus laat maar.
Kun je het nog volgen? Nan

Mieke said...

Nan ik jou wel!!!!

Mieke said...

Jan, maar de foto's zie ik niet!!

Jan said...

de laatste 6 of 7 in dit fotoboek:
http://picasaweb.google.com/jan.mohren/House#

marieke said...

Geweldige vertaling, maar dat engels is wel te volgen hoor! Wij volgen je in ieder geval!

Mieke said...

Ja ik heb ze gezien, was wat te snel!!!!