Wednesday, August 24, 2011

Dit is ook "fun"

Ik heb geen idee hoe die Maleisiers en Chinezen het klaarspelen. Vorige week had ik munitie besteld voor mijn katapult. Ik wilde wat zwaardere en nauwkeuriger kogeltjes. Op internet een producent in Hong Kong gevonden die zaken doet via Singapore. Vandaag gearriveerd: 3 Kg, 9,5 mm stalen kogeltjes. De keukenweegschaal vertelt me dat dat er ruim 800 zijn. Kosten $20.- er werden GEEN verzendkosten berekend. Ter vergelijking: Een pakje van 300 gram naar Nederland sturen (dat waren geen stalen kogeltjes) kostte vorige week $21.25

Die stalen kogeltjes zijn overigens serieus speelgoed. Ze gaan dwars door een bierblikje heen en dan ook door de kartonnen doos erachter die als kogelvanger zou moeten dienst doen.
Dan moet ik wel de rechtse katapult met de dubbele banden gebruiken.

2 comments:

coen said...

Totdat er zelf geschoten kangaroo op die dikke bbq van je ligt raken we niet echt onder de indruk... :-)

Athy said...

jesses! Fat wordt bloederig.Waar ga je ze voor gebruiken? Groet!!