Tuesday, August 2, 2011

Census update

Het gaat lekker. Ik ben zo ongeveer halverwege mijn afleverronde. Eerst heb ik alle buitengebied bezocht. Een prachtig avontuur, onverharde wegen door het bos, een aantal kreken oversteken (het water is niet erg diep meer) en dan uitkomen bij een absoluut magisch huis met tuin en uitzicht waar je stil van wordt. Geen vijver voor het huis, maar een meer.
Maar ook midden in het bos een soort "sloper" met tractors, grasmaaiers, een bulldozer, vrachtwagens, etc. Twee caravans met een zeil ertussen gespannen waar de mensen wonen. De vriendelijkheid zelve.
Mijn enige probleem tot nu toe: loslopende honden. Op een adres ben ik maar snel in de auto gesprongen, ramen dicht en vertrokken met twee redelijk indrukwekkende "blue healers" achter me aan.
Je ziet maar weer: Jan is having fun.
Als ik de formulieren ga ophalen heb ik zeker de fotocamera bij me !!

3 comments:

Athy said...

Vakantietijd, misschien ben ik de enige die niet weg is en dus als eerste almaar reageer.
Op die foto's verheug ik mij nu al.
Misschien helpt het als je een zak hondenkoekjes meeneemt voor alle loslopers? Groet!!

Jan said...

Ik lees je reacties met plezier ! groetjes trug

Mieke said...

Ja er zijn niet alleen wilde dieren, maar ook wilde honden, en in de boesj, boesj, kom je daar ook geen wilde mensen tegen?